Returnering & Reklamation

Hos Brandshop sætter vi stor ære i at have glade og tilfredse kunder. Derfor tilbyder vi naturligvis 30 dages fuld returret fra den dato, du har modtaget din pakke. Det er vigtigt, at du læser nedenstående punkter før du sender din pakke retur til os.

1. Retur af uåbnet/ubrudt emballage

Du kan altid indenfor 30 dage efter modtagelse sende produkter retur og få pengene refunderet, såfremt produktet ikke har været åbnet og dermed at hverken plombering eller emballagen er brudt.

Vigtig information før du sender retur:

  • Af hygiejniske årsager må skønhedsprodukter ikke være åbnet eller plombering brudt, såfremt vil returneringen ikke blive godkendt og produktet/erne sendt retur til dig på egen regning (45 kr).
  • På vores returportal skal du udfylde en returseddel og vedlægge din returpakke. På den måde kan vi hurtigst muligt behandle din returnering og refundere dine penge.
  • Prisen på returfragt er fra 39 kr. afhængigt af valgte fragtfirma.
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

2. Retur af åbnet/brudt emballage

Har du åbnet dit produkt og dermed brudt emballagen, skal du læse nedenstående.

Vigtig information:

  • Af hygiejniske årsager tager vi ikke skønhedsprodukter (hårpleje, hudpleje, parfume & makeup) retur, hvor produktet har været åbnet eller plombering er brudt:
  • Returnerer du et åbnet "skønhedsprodukt" må vi ikke sælge produktet videre og kan derfor ikke tage det retur. Produktet/erne sendes retur til dig på egen regning (45 kr).
  • Du kan godt returnere et produkt med åbnet/brudt emballage på vores elektronik. Hvis ikke varen kan genskabes til en sådan stand, at varen kan sælges igen, vil du kun få en del af købsbeløbet retur.
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

3. Reklamation

Har du modtaget et defekt produkt eller oplever du fejl/mangler ved dit produkt? I så fald modtager vi naturligvis din reklamation og behandler sagen hurtigst muligt.

Vigtig information:

  • Du har 24 måneders reklamationsret.
  • Ved en reklamation, har vi brug for, at du benytter vores returportal og udfylder den vedlagte returseddel. Her skal vi nemlig bruge information omkring fejlen, således vi kan behandle sagen.
  • Returfragt er gratis ved reklamation, og modregnes kun dig hvis reklamationen afvises.
  • Kræver printer for at udskrive returseddel og returlabel.

Generelle informationer:

Vi udbetaler din retur/reklamation på samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Har du betalt med MobilePay, vil udbetalingen ske til dit kort knyttet til MobilePay.

Har du ingen printer, og kan derfor ikke benytte vores returportal, bedes du sende din returpakke til følgende:

Retur af uåbnet/ubrudt emballage: (Vedlæg dit ordrenummer)

Brandshop ApS

C/O Blue Water Shipping

Emil Neckelmanns vej 20

5220 Odense SØ

Retur af åbnet/brudt emballage eller reklamation: (vedlæg dit ordrenummer og forklaring ved reklamation)

Brandshop ApS

Voldbjergvej 16A

8240 Risskov

Bemærk! Sender du selv pakken og ikke benytter vores returportal, er det vigtigt at pakken sendes direkte til ovenstående adresse (omdeling eller erhvervslevering) og ikke til pakkeshop eller pr. efterkrav.